Oma asiointi henkilöasiakkaille on TE-palveluiden verkkoasiointikanava, jossa voit verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai sirullisella henkilökortilla tunnistautuneena
Siirry TE-palveluiden verkkoasiointiin
TE-palveluiden Oma asioinnin ohje
Toimipaikassa palvellaan TE-toimiston henkilöasiakkaita. Yritys- ja työnantaja-asiakkaiden asiointipaikka on Oulun BusinessAsemalla. Jos tulet varatulle tapaamisajalle, ilmoittaudu ensimmäiseksi toimipaikan infoon. Toimipaikan aulassa on asiakastietokoneita, joilla voit hoitaa TE-toimiston asiakkuuteen tai työnhakuun liittyviä asioita. Tietokoneen käyttöön ei tarvitse varata aikaa. Saat tarvittaessa neuvoa työnhakuun ja Oma asiointi -verkkopalvelun käyttöön toimipaikan verkkoneuvojilta. Toimipaikassa on myös postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja toimipaikan ollessa suljettuna. Sähköposti: kirjaamo.pohjois-pohjanmaa@te-toimisto.fi Käyntiosoite: Uusikatu 52, 90100 OULU Postiosoite: Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto, Kirjaamo, Sepänkatu 20, 90100 OULU Verkkoasiointi: Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston verkkosivut
Neuvontapalvelusta saat apua kaikissa TE-palveluissa asiointiin ja työllistymiseen liittyvissä asioissa ja verkkopalvelujen käytössä sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin. Suurimmat ruuhkat palvelussa ovat maanantaisin ja kuukauden vaihtuessa. Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai klo 9-14 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta passiiviseen jonotukseen, jolloin asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.
Puhelin: +358295025500