26.01.2023 Pirjo-Margit Jauhiainen kirjoitti aiheesta:
Tuota - olen Oulunkaari.fi osoitteeseen maanantaista 23.1.2023 lähtien lähettänyt sosiaaliohjaajalle postia, niin mielessäni eri ”salaliittoteorioita” kehitellyt, että mitä olen tehnyt - kun ei vastaus kuittauksia näy, enkä puhelin viestintään myöskään saa vastausta, vaikka tavatessani sosiaaliohjaajan, hän kehoitti yhteyttä ottamaan akuutti tilanteessa? Eilen 25.1 taasen viestiä laitoin - eikä vastauksia? No, enhän nyt tuollaisen edessä voi avuttomaksi heretä - niin ei kun soittelemaan, ja moneen ihmiseen olin yhteydessä ( huomioidaanko kalliit puhelut toimeentulotuessa? ), ennen kuin kohde löytyi, jossa kerrottiin eri palveluiden loppuneen joulukuun viimeiseen ( hyvinvointi järjestelmän pääsivulla ei mitään tuollaista mainita ) päivään ja sain vastaus kuittauksena uusia osoitteita, minne postia laitoin - en kuitenkaan sieltä eilen vastaus kuittausta ollut saanut, että kun välillä joudun veronmaksajien rahoja kerjäämään toimeentulotuen muodossa, niin mistä saan tietää - miten työntekijöille postini menee - kun tarviisin nopeaa vastausta, ettei sähköjä katkaista? Viimevuoden puolella palvelu pelasi. Kelastakin eilen soitettiin, jonka pyynnön olin jo unohtanut - niin kerrottiin miten sähkölaskut köyhillä huomioidaan = 90 euroa.
Tällä lomakkeella voit osallistua valitsemaasi keskusteluun.* merkityt kentät ovat pakollisia.